Hoppa till sidans innehåll

Bräcke digital kontakt

I den webbaserade tjänsten Bräcke digital kontakt kan vi hjälpa dig med de flesta vanliga ärenden. Du fyller enkelt i dina symtom och svarar på anpassade frågor om din sjukdomshistoria. Du kan starta ett ärende när som helst på dygnet. Informationen behandlas sedan av vår egen personal som svarar dig via sms och chatt, ofta inom ett par timmar under våra ordinarie öppettider.
Du kan även sköta avbokningar och ombokningar via vår digitala tjänst.

Så fungerar det

1

Logga in

Öppna BankID direkt i mobilen, läsplattan eller datorn.

2

Beskriv dina symptom

Svara på frågor om din sjukdomshistoria. Informationen hjälper oss att avgöra vilken vård du behöver; fysiskt eller digitalt besök, eller annan behandling.

3

Chatta

När vi gått igenom ditt ärende får du ett SMS. Tjänsten fungerar som en chatt och du kommunicerar med oss när du har tid och möjlighet.

Se filmen om Bräcke digital kontakt där vi förklarar hur det fungerar.